Verliefd - Reisverslag uit Neerbeek, Nederland van Nicole & Ruud Coninck - WaarBenJij.nu Verliefd - Reisverslag uit Neerbeek, Nederland van Nicole & Ruud Coninck - WaarBenJij.nu

Verliefd

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole & Ruud

10 December 2014 | Nederland, Neerbeek

Vandaag 10 december alweer 10 maanden thuis, spelen de gedachten en beelden van Australie dagelijks door mijn hoofd, ik ben verliefd op dit land.....
De wijdsheid, de vriendelijkheid, de ongekunsteldheid en vooral de ruigheid en puurheid hebben een ongelooflijke indruk bij mij achter gelaten. Nooit gedacht dat je je in zo'n immens groot land thuis kunt voelen, dat is eigenlijk de juiste omschrijving. Tim die een half jaar geleefd heeft in de immens grote stad Sydney, heeft echt heimwee, ik kan het me voorstellen...............
Australie dank dat ik met een zeer klein stukje kennis mocht maken, je warme deken om me heen heb gevoeld, van je vergezichten heb genoten, je hebt een plekje in het hart van Ruud en mij ingenomen!!!

  • 10 December 2014 - 21:35

    Arna.:

    Hallo Nicole.

    Jij kent mij natuurlijk niet maar op de een of andere manier heb ik jullie gevolgd op jullie mooie reis door Australie
    Onze zoon heeft ook in Sydney gewoond samen met zijn vriendin.
    Hij moest daar voor zijn werk naartoe bij PWC in Sydney voor 2.5 jaar.
    Mijn man en ik zijn daar toen op vakantie geweest en zo helemaal verlekkerd geraakt aan dat prachtige land. We zijn daarna nog 3 keer terug geweest en hebben een camperreis gedaan met een groep van 5 campers. We zijn nog steeds onder de indruk al is de laatste reis alweer 4 jaar geleden.
    Mochten jullie interesse hebben in onze reisverhaal.
    arnaenwielwaarbenjij.nu

    Arna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Neerbeek

Nicole & Ruud

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1300
Totaal aantal bezoekers 7466

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 23 Februari 2014

Australie 2014

Landen bezocht: